Szerver szabályzat ((KATTINTS RÁ))
Minden játékosnak kötelező az Szerverszabályzat elolvasása! A szerver szabályzat nem tudása NEM mentesít a büntetés alól!
- Speciális kasztnál a Láncfűrész,Lángszóró nem számít KP-nak !
- SZIGORÚAN TILOS,és azonnali végleges kitiltást von maga után bármilyen internetes forrásból beszerezhető (vagy akár be nem szerezhető) segéd eszközök(WH,AIMBOT,NORECOIL STB) használata, amely igazságtalan előnyhöz juttatja a játékost társaival szemben.
- A játékosnak tiszteletteljesen és illendően kötelessége megnyilvánulni játékostársaival és az adminisztrátorokkal szemben.
- TILOS bármilyen sértő megjegyzés tétele bárkire, korára,nemére,faji hovatartozására,ideológiájára,vallására,származására,helyesírási készségére,megnyilvánulására, avagy bármilyére vonatkozólag.
- TILOS az káromkodás és a trágár/obszcén megnyilvánulás bármilyen formában.
- Kötelező a rangban az illető felett álló személyek (Admin,Főadmin,Tulajdonos) döntéseinek elfogadása. Ezen személyek döntése felül nem bírálható. Az illető a döntéssel szemben élhet fellebbezéssel, panaszt tehet a megfelelő helyen, vagy közvetlenül egy, a panaszolt személy felett álló személynél.
- SZIGORÚAN TILOS más játékszerver hirdetése, propagálása, közvetlen néven történő említése.
-Tilos a Karakterkereskedelem.(Más játékos nem léphet be másik accountjába)
-
Saját karakter jelszavának kiadása második félnek. Saját karakter =
Saját felelősség(ha erről tudomást szerez egy Adminisztrátor a Karakter
Bannolva lesz örökre)
- SZIGORÚAN TILOS a bugkihasználás, az észlelt bugot azonnal jelenteni kell, továbbadása, és kihasználására irányuló felbujtás szintén tilos.
- TILOS a Tower,és más féle CAMP!
Segítségkérésre Adminisztrátorokkal szembeni viselkedésre, Panasztételre és reklamációra vonatkozó szabályok:
- Segítség kérésé esetén kötelező a tiszteletteljes hangnem,és a probléma érthető leírása,kifejtése.
- TILOS Adminisztrátort vagy nagyobb rendű admint zaklatni!
- Panasz tétele TS3-on lehetséges Tulajdonosi/Főadmin Váró szobába!
- Panasz tétele kizárólag akkor lehetséges, ha a panaszt tevő rendelkezik a szükséges bizonyítékokkal. ((KÉP,LOG,VIDEÓ))
- A panasz során tilos szidni a panaszolt felet, káromkodni, obszcén / trágár kifejezéseket alkalmazni.
- Elbírált panasszal szembeni fellebbezés lehetséges, FőAdmin / Tulajdonos keresendő ez esetben.